جت پرینتر تخم مرغ

نوع دیگری از چاپگر جوهر افشان، جت پرینتر یا چاپگر تخم مرغ است که در مرغداری ها یا واحدهای بسته بندی تخم مرغ استفاده می شود. جت پرینتر تخم مرغ یکی از تجهیزات مورد نیاز مرغداری ها می باشد زیرا طبق بخشنامه ارسالی از سوی سازمان غذا و دارو تمامی تخم مرغ ها باید پرینت شوند.

جت پرینتر تخم مرغ چگونه کار می کند؟

برای چاپ با چاپگرهای جت تخم مرغ، تخم مرغ ها باید به صورت ۶ تا ۳۰ شانه از جلوی دستگاه رد شوند تا روی قسمت بالایی آنها چاپ شود. هنگامی که شانه تخم مرغ از زیر دستگاه تخم گذاری تخم مرغ عبور می کند، دستگاه توسط سنسور دستور داده شده و عملیات چاپ انجام می شود. شانه های تخم مرغی می تواند در ابعاد و انواع مختلفی باشد که در آخرین مدل دستگاه AB هیچ محدودیتی ایجاد نخواهد کرد.

جت پرینتر تخم مرغ

وجود برجک در شانه های فانتزی این چالش را در مقابل دستگاه های جت پرینتر تخم مرغ قرار می دهد تا سر نسل جدید تاریخ نویسان تخم مرغ در آنها گیر نکند و به همین دلیل این سرها تیز می شوند و همچنین مصرف جوهر. در آنها بهینه تر است.

مقاله پیشنهادی:جت پرینتر های صنعتی و دستی

قیمت جت پرینتر تخم مرغ

تاریخ نگاران تخم مرغ انواع مختلفی دارند و همین امر باعث می شود قیمت های متفاوتی داشته باشند. اما باید مراقب باشید چون نمونه هایی که در بازار با نام های معروف می شناسید در عمل با کمی جابجایی تمام تنظیمات دستگاه به هم می خورد و برای ریست کردن دستگاه باید با کارشناس مربوطه تماس بگیرید. دستگاه، اگر وقت دارید دستگاه را تنظیم کنید. شما به محل خود می آیید و هزینه راه اندازی را پرداخت می کنید تا نتیجه بگیرید. اگر می خواهید یک جت پرینتر تمام عیار با تمام امکانات تهیه کنید باید مبلغ قابل توجهی بپردازید .

ما به شما اطمینان می دهیم که خرید یک جت پرینتر تخم مرغ ارزان را فقط با پرینتر کالا تجربه خواهید کرد زیرا ما ارزان ترین قیمت چاپگر تخم مرغ را در ایران ارائه می دهیم.

جهت خرید جت پرینتر دستی کلیک کنید

ضمانت جت پرینتر های تخم مرغ

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید جت پرینتر تخم مرغ باید به آن توجه کرد، گارانتی دستگاه است، زیرا در صورت وجود کوچکترین مشکل در دستگاه، تنها شرکت ارائه دهنده قادر به رفع آن مشکل است. همچنین با این کار شرکت ارائه دهنده حسن نیت خود را نسبت به دستگاه ثابت می کند، البته گارانتی باید بدون قید و شرط باشد. متاسفانه برخی از شرکت ها دستگاه های خود را به نام گارانتی عرضه می کنند اما در عمل مسئولیتی بر عهده آنها نیست.

روی چه شانه هایی تخم مرغی میتوان با جت پرینتر چاپ کرد؟

جدیدترین پرینترهای جت تخم مرغ به دلیل نسل و نسخه به روز هدهای آن، بر روی شانه های کوچک و بزرگ چاپ می کنند. رنگ آنها فرقی نمی کند: بومی، صنعتی، قهوه ای، سفید و …، زیرا می توانید روی همه سطوح با مدل های مختلف چاپ کنید.

با جت پرینتر تخم مرغ چند چاپ می توان انجام داد؟

نمی توان عدد ثابتی را برای تعداد پرینت ها با تاریخ تخم مرغ مشخص کرد زیرا به متن و اطلاعاتی که می خواهید چاپ کنید بستگی دارد. همچنین اندازه فونت بر تعداد چاپ تاثیر می گذارد اما آنچه در مورد تعداد چاپ می توان گفت این است که بر اساس تست هایی که انجام داده ایم، هر سری ۶ کارتریج حدود ۶۰۰۰ کارتن از تاریخ تولید و انقضا را چاپ می کند.

مکنه براتون مفید باشه:کارتریج جت پرینتر

زبان ماشین و چاپ، جت پرینتر تخم مرغ

زبان منوی دستگاه های جت پرینتر بسیار مهم است زیرا به یادگیری نیروی انسانی و اپراتوری که با دستگاه کار می کند کمک می کند. اکثر دستگاه ها از منوی انگلیسی استفاده می کنند اما زبان فارسی نیز به دستگاه های جت پرینتر مدل AB اضافه شده است. همچنین می توانید به زبان فارسی چاپ کنید و از هر نوع فونتی که می خواهید استفاده کنید. به این ترتیب می توانید با چاپی شیک تر زیبایی تخم مرغ خود را دو چندان کنید.

مهمترین ویژگی های جت پرینتر تخم مرغ

  • تاریخ تولید و انقضا را به صورت خودکار و هوشمند ثبت میکند
  • امکان چاپ چند خط بر اساس نیاز مشتری را فراهم میکند
  • حافظه داخلی دارد
  • امکان چاپ در رنگ های مختلف را دارد
  • امکان چاپ لوگو
  • دارای صفحه نمایش رنگی و لمسی می باشد.
  • منوی فارسی و چاپ به زبان دلخواه را  داراست
  • اصل و اورجینال با گارانتی معتبر

هزینه تعمیر و نگهداری

دستگاه های جت پرینتر دستی AB کمترین هزینه تعمیر و نگهداری را در بین انبوه دستگاه های موجود در بازار دارند، زیرا فناوری استفاده شده در این دستگاه ها HP بوده و به دلیل جدا شدن کارتریج دستگاه از هد، هیچ آسیبی به هد وارد نمی شود. در صورت عدم واردات دستگاه در نتیجه استهلاک آن کاهش یافته و هزینه نگهداری آن نزدیک به صفر می شود.