جت پرینتر دستی ارزان

نوع دیگری از جت پرینتر های پرینتر کالا جت پرینترهای دستی هستند که بیشتر در کارگاه های کوچکی که روزانه کمتر از ۱۰۰۰ قطعه چاپ می کنند استفاده می شود. البته این به معنای محدودیت دستگاه نیست و در واقع به نیروی انسانی آن مجموعه بستگی دارد.

جت پرینتر دستی با نام جت پرینتر قابل حمل نیز شناخته می شود و به راحتی می توان آن را در هر مکانی حمل و استفاده کرد.

نحوه کار با جت پرینتر دستی پرتابل

جت پرینترهای دستی بر اساس فشار دادن شاسی دستور چاپ را به جت پرینتر می دهند و شما باید دست خود را روی محصول حرکت دهید تا برای شما چاپ شود، به این معنی که طول چاپ نامحدود و همچنین ارتفاع چاپ را به شما ارائه می دهد. در پرینترهای پرینتر کالا دستی ارتفاع ۱۳، ۲۶ و ۵۲ میلی متر است. سیستم انکودر یکی از گزینه های ویژه در دستگاه های جت پرینتر دستی است.

جت پرینتر دستی با انکودر

همانطور که می دانید عملیات چاپ با جت پرینتر دستی تا حد زیادی به سرعت دست شما بستگی دارد تا چاپی در اندازه و کیفیت به شما تحویل دهد. یعنی اگر سریع دستتان را حرکت دهید چاپتان کشیده می شود و قطعا این وضعیت خوشایند نخواهد بود.

این محدودیت در جت پرینتر دستی با انکودر برای سازگاری با هر نوع سرعت چاپ دستی برطرف شده است. به این ترتیب دیگر نگران تغییر سایز چاپ خود نخواهید بود زیرا تمامی چاپ های شما یک اندازه خواهند بود.

جت پرینتر دستی با شابلون

شابلون یک ابزار و در واقع یک خط راهنما برای حرکت مستقیم جت پرینتر است. بیشتر در محصولاتی که ابعاد کوچک یا سطح ناهموار دارند استفاده می شود و چاپ روی محصولات ناهموار و کوچک با جت پرینتر دستی را آسان می کند. در تمام دستگاه های جت پرینتر دستی شابلون وجود دارد و فقط مدل و اندازه آنها متفاوت است.

قیمت جت پرینتر دستی

تاریخ زن های دستی انواع متفاوتی دارند و همین مورد هم در قیمت آنها تاثیر گذار است اما با این حال باید دقت کنید چرا که نمونه های تقلبی در بازار با نامهای اروپایی و … به فروش میرسد چنانچه شما یک جت پرینتر تمام عیار با کلیه امکانات را بخواهید تهیه کنید باید مبلغ قابل توجهی را بپردازید اما ما در شرکت پرینتر کالا  به شما اطمینان میدهیم خرید جت پرینتر دستی ارزان را فقط با  ما تجربه خواهید کرد چرا که ارزانترین قیمت جت پرینتر دستی در ایران را ارائه می دهیم.

با جت پرینتر دستی روی چه محصولاتی می توان چاپ کرد؟

جت پرینترهای دستی به دلیل وزن سبک و قابل حمل بودن، بیشتر بر روی محصولات بزرگ با سطوح بزرگ مانند بشکه، گالن و لوله های بزرگ که جابجایی آنها دشوار است، استفاده می شود. مهم نیست جنس آنها چیست: فلز، شیشه، پلاستیک و غیره، زیرا می توانید روی تمام سطوح با مواد مختلف چاپ کنید.

جهت خرید جت پرینتر دستی کلیک کنید

با جت پرینتر دستی چند چاپ می توان انجام داد؟

شما نمی توانید تعداد ثابتی را برای تعداد چاپ با جت پرینتر دستی تعیین کنید زیرا به متن و اطلاعاتی که می خواهید چاپ کنید بستگی دارد. همچنین اندازه فونت بر تعداد چاپ شما تاثیر می گذارد اما نکته ای که در مورد تعداد پرینت ها می توان گفت این است که بر اساس تست هایی که انجام داده ایم هر پرینت از تاریخ تولید و تاریخ انقضا بین ۸۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ عدد چاپ خواهد زد .

میزان شارژ دستگاه جت پرینتر دستی

اگر دستگاه تاریخ دستی از باتری استاندارد استفاده می کند، با هر بار شارژ که حدود ۲ ساعت طول می کشد، می تواند حداقل ۸ ساعت کار مداوم برای چاپ شما فراهم کند. همچنین در جدیدترین مدل های جت پرینترهای دستی، قابلیت استفاده از برق مستقیم نیز ارائه شده است. .

زبان دستگاه و چاپ تاریخ قابل حمل

زبان منوی دستگاه های جت پرینتر بسیار مهم است زیرا به یادگیری نیروی انسانی و اپراتوری که با دستگاه کار می کند کمک می کند. اکثر دستگاه ها از منوی انگلیسی استفاده می کنند اما زبان فارسی نیز به دستگاه های جت پرینتر مدل AB اضافه شده است. همچنین می توانید به زبان فارسی چاپ کنید و از هر نوع فونتی که می خواهید استفاده کنید. به این ترتیب می توانید با چاپ شیک تر زیبایی محصول خود را دو چندان کنید.

اتصال جت پرینتر دستی به کامپیوتر

در اکثر جت پرینترهای دستی، برای وارد کردن اطلاعات به دستگاه، باید آن را به یک سیستم کامپیوتری متصل کنید. متأسفانه این کار بسیار زمان بر است و ممکن است در هر کارگاهی امکان پذیر نباشد.

در تمامی جت پرینترهای AB تمامی مراحل تنظیم و ورود اطلاعات به دستگاه از طریق صفحه لمسی تعبیه شده در دستگاه انجام می شود که به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان اطلاعات خود را تغییر داده و به صورت آنی چاپ کنید.

مهمترین ویژگی های جت پرینتر دستی

  • تاریخ تولید و انقضا را به صورت خودکار و هوشمند ثبت کنید
  • امکان چاپ چند خط بر اساس نیاز مشتری
  • حافظه داخلی دارد
  • امکان چاپ در رنگ های مختلف
  • امکان چاپ لوگو و بارکد
  • دارای صفحه نمایش رنگی و لمسی
  • دارای شمارنده چاپ
  • زمان چاپ را روی محصول ثبت کنید
  • نیازی به اتصال به کامپیوتر نیست
  • منوی فارسی و چاپ به زبان دلخواه
  • اصل و اورجینال با گارانتی معتبر

تفاوت بین تاریخ نگار و جت پرینتر

به طور کلی قابلیت ها و امکانات دستگاه دیتر نسبت به دستگاه جت پرینتر کمتر است. همچنین توجه داشته باشید که به دستگاه های جت پرینتر دستگاه dater نیز گفته می شود.

در دستگاه جت پرینتر فقط می توانید تولید، تاریخ انقضا، قیمت و در نهایت سری تولید را چاپ کنید، در حالی که با چاپگر جت می توانید لوگو و بارکد را نیز چاپ کنید.

دستگاه جت پرینتر فقط روی سطوح صاف چاپ می کند، اما جت چاپگر هیچ محدودیتی ندارد

کاربرد جت پرینتر دستی

دستگاه های جت پرینتر در صنایع مختلف از جمله بسته بندی، کارتن سازی، فیلتر سازی خودرو، صنایع آرایشی و بهداشتی، لوله و اتصالات، بطری، قوطی های فلزی، جعبه های شیشه ای، بسته بندی های پت، قطعات خودرو مانند لنت، صنایع غذایی و آشامیدنی و… . استفاده می شود.

هزینه تعمیر و نگهداری

دستگاه های جت پرینتر دستی AB کمترین هزینه تعمیر و نگهداری را در بین انبوه دستگاه های موجود در بازار دارند، زیرا فناوری استفاده شده در این دستگاه ها HP بوده و به دلیل جدا شدن کارتریج دستگاه از هد، هیچ آسیبی به هد وارد نمی شود. در صورت عدم واردات دستگاه در نتیجه استهلاک آن کاهش یافته و هزینه نگهداری آن نزدیک به صفر می شود.